sobota, 10 października 2015

Kuchenny UFOK powraca ;-) ;-) ;-)

Po ostatnich tygodniach pełnych "karteczkowych szaleństw" zakończonych dziś koło południa wróciłam do mojego kuchennego UFOKA. .. W tamtym roku we wrześniu rozpoczęłam haftowanie  kuchennego tryptyku do mojej osobistej kuchni... rozpoczęłam od największego. ... niestety jakoś tak okazało się, że cos słabo mi idzie i po kilku tygodniach dałam sobie spokój.  No i właśnie niedawno natrafiłam na ten haft w mojej skrzyni ;-) i postanowiłam go skończyć :-) Na pierwszym zdjęciu widać jak ma wyglądać gotowy obrazek,  na drugim pokazany jest stan w jakim haft przeleżał cały rok.  Natomiast pozostałe to moje ostatnie postępy. .. Zapraszam do oglądania :-)













5 komentarzy:

Dziękuję za każde odwiedziny i każde słowo komentarza :-)