poniedziałek, 2 października 2017

W podziękowaniu moim Lekarzom...

Jako , że 1 października przypada Dzień Lekarza postanowiłam,że moim oddziałowym lekarzom w podziękowaniu za owocną współpracę zrobię własnoręcznie niewielkie upominki... I tak w przeciągu dwóch, niemal trzech tygodni powstały 4 karteczki... Zapraszam na dłuuugą fotorelację z moich poczynań...
Sam wzór karteczki jest kombinacją dwóch niewielkich motywów... Stetoskop w oryginalnej wersji był z czerwonym sercem, jednak uznałam że dla moich Pulmonologów nie do końca będzie to odpowiednie, zatem z kilku elementów stworzyłam widoczne poniżej płuca.... Takie w sam raz dla Pulmonologów 😋... Od siebie dodałam bacstitsche (przepraszam czytających za prawdopodobnie błędną pisownię ale nie potrafię sobie jej zapamiętać...)















I tak oto moje wyzwanie wyglądało mniej więcej tydzień temu...



Następnie przyszła pora na pranie...


....i na krochmalenie....


.... I na prasowanie...


A tak moje płucka wyglądały po tych wszystkich zabiegach w ubiegłą środę...








Potem musiały nabrać mocy urzędowej i dopiero w sobotę , jak to określają zawsze moje Dzieci wpadłam w trans i moje karteczki zaczęły nabierać konkretnych kształtów.













Oczywiście czym byłyby takie karteczki bez kilku ciepłych słów do adresatów....











I tu muszę przyznać się do tego że tym razem ciut poszłam na "łatwiznę"... Otóż ZAWSZE staram się zrobić koperty własnoręcznie przy pomocy tablicy do bigowania, jednak tym razem uznałam , że te które mam kupione będą odpowiednie...
A tak wygląda efekt końcowy...









I tak dobrnęliśmy do końca mojej przydługiej fotorelacji...  Dziękuję za uwagę tym , których nie zanudziłam na śmierć 😋😋😋

8 komentarzy:

  1. Takie piękne prezenty od serca są najpiękniejsze i najbardziej wartościowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo za inwencję własną, wyszło wspaniale! I bardzo mi miło odwiedzać Cię na blogu :) Bywaj tu częściej, bo na wszelkie smutki najlepsze robótki :D :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kartki! I znakomicie zrobione płuca, gratuluję pomysłowości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna fotorelacja. Powstały super kartki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde odwiedziny i każde słowo komentarza :-)