środa, 5 sierpnia 2015

Moje "szaleństwo" czyli Dama z czerwonym kwiatem :-)

Witam :-) wiecie , że myślę ,że jestem szalona !!! Otóż same pomyślcie: Maski czekają. .. Madonna Dolorosa "prosi" się o dalsze haftowanie. ... kilka innych ufoków zalega w  skrzyni a ja.... zabrałam się za nowy :O :O :O w sobotę zobaczyłam gdzieś wzorek , który bardzo mi się spodobał no i w tą samą sobotę wieczorem zaczęłam haftować Damę z Czerwonym Kwiatem !!!! Koniec nastąpił dziś rano o godzinie 5.50 ! Wieczorem po pracy oprawiłam w ramkę gotową , kupioną w sklepie... passepartu ( pisownia zawsze mi sprawia trudności ) zrobione samodzielnie z grubego papieru. No i mam gotowy upominek na urodziny mojej Brataniczki . Zapraszam na fotorelację ....
























13 komentarzy:

Dziękuję za każde odwiedziny i każde słowo komentarza :-)